Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]

Patah hati
karya striretna mardhatillah
kao jalani semua kisah kasih kita selma ini
kao jalni hubungan kita di awali dengan kebahagiaan
 dan di selingi dengan kekecwaan ,,
aku selalu bersabar dengan sikap mu
aku mengerti keadaann mu
aku menunggu-nunggu semua ini
 hanya kebahagian kelak kita.
tapi apa akhirnya ,,
kebahagian itu sekaranq dimiliki oleh dia
setelah sekian lama aku menunggu kebahagiaan
 yanq selalu aku tunggu selama ini .
ternyata fikiran ku salah  selama ini
 aku hanya di jadikan pelampiasan mu saja
kasih sayang cinta ku slma ini ternyata
 di balas dengan kebohongan .

tergesit tanya dalam hati ku
mengapa kao begitu tega membuat ku seperti ini ?
dan mengapa harus aku yanq jadi sasaran ?
dan mengpa kao gak bilanq semuanya kpdaku dari dulu ?
dan mengapa kao abaikan aku ketika hatiku nangis oleh mu
dan mengapa kao baru minta maaf kpdaku ? setelah hati ku robek oleh mu
kao tak mngerti perasaan ku saat ini. !
hati ku, fikiran ku, dalam benak ku, selalu terjerit oleh kesakitan hati dan penghianatan yanq kao berikan paadku.

menjeritt,,hancur ,,remuk lah hati kuu
 setlah tau kao lebih memilih dia dari pada aku.

No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]